Winiarska mania – czyli jak to wszystko się zaczęło.

7 lutego 2018

 

Polskie winiarstwo, mimo że jest relatywnie nowym zjawiskiem (chociaż ma długą i bogata historię) rozwija się nadzwyczajnie szybko i dynamicznie. Powstają nowe winnice, co roku na rynek trafiają kolejne etykiety, coraz więcej ludzi zajmuje się polskim winem i chce je pić.

Naturalnym wydaje się być, że wraz z rozwojem winiarstwa rozwija się również enoturystyka, marketing i oferta degustacyjno – gastronomiczna...

Nie koniecznie.

Polski rynek niestety, z wielu względów posiada pewne „zaległości” w tej materii.

 

Dlatego właśnie powstała Winnicomania. Bazując na różnorodności naszych „talentów” postanowiłyśmy stworzyć inicjatywę, która w profesjonalny, a zarazem przyjemny sposób wypełni lukę enoturystyczną i degustacyjną w polskim winiarstwie, pokaże jego różnorodność, potencjał i wyjątkowe walory.

Wszystkie jesteśmy związane z polskim i/lub winem. Zależy nam na promocji tego co nasze i co najlepsze. Wino to nie tylko butelka/kieliszek. To piękna historia; pasja, wiedza, doświadczenie, ciężka praca. Wino to przede wszystkim ludzie; ci którzy je stworzyli i ci z którymi je pijemy.

Po prostu, postanowiłyśmy organizować imprezy, w których same z przyjemnością chciałybyśmy brać udział, a których do tej pory (prawie) nikt nie organizował.

Tak powstała Winnicomania.

 

Jesteśmy na początku naszej drogi, ale wspaniali ludzie, których na niej spotykamy utwierdzają nas na każdym kroku, w przekonaniu, że zmierzamy w dobrym kierunku. Mamy taką nadzieję i liczymy, że z pomocą miłośników polskiego wina i winiarstwa będziemy z czasem tworzyć coś naprawdę ważnego i wyjątkowego.